sjuk

Eftersom jag återigen dragit på mig lite sjuka (hoppas det inte är svinvarianten) sitter jag vid datorn alldeles för länge. Min blogg är ganska död nuförtiden, men såg till min stora förvåning att jag varit ganska duktig innan jag åkte iväg till italien. Nu är det facebook som övertagit min uppmärksamhet I guess... Får se om det kan bli ett upplivningsförsök någon gång när mitt liv tar en intressant vändning, just nu är det lite stiltje i nyhetsflödet :p
De närmaste dagarna innehåller (såvida jag blir frisk) en sväng till mormor och morfar, flytthjälp åt syrran i helgen och ev en liten fest i uppsala hos kusin :)
Nu ska jag jobba på min tillfriskning.

Ciao

Kommentarer
Postat av: emma

nice..!! ja visst är det fin..

2009-09-22 @ 16:20:40
URL: http://emmszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0