soffpotatis

Gott nytt år i efterskott till eventuella läsare!

Jag firade mitt nyår genom att titta på film efter film efter film. Mådde rent ut sagt skit igår, proppade i mig både huskurer alvedon och sinova. Hjälpte väl sådär. Under de här två dagarana har jag hittils tagit mig igenom dessa filmer:
Peter & Petra, Shrek den tredje, The Jane Austen Book Club (väldigt bra för övrigt), Notting Hill, Shakespeare in Love, Pretty In Pink, Madagascar 2, Alla vi barn i bullerbyn, Pirates of the carribean, Pirates of the carribean with teh comments of the director and Johnny Depp och nu ska jag väl så småningom börja se 2an. Höll på att missa tolvslaget inatt för jag var så upptagen.

Även om det känns ruttet att fira nyåret helt ensam och däckad i tevesoffan så känner jag ändå att det här kommer bli ett bra år :D

The one and only:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0