anna goes italy

Ett sista snabbt inlägg före avfärd :p

Har inte ritkigt blivit sådär äckligt nervös som jag trodde att jag skulle vara vid den här tidpunkten men det kommer väl...
Packar ner det sista i väskan och inser att den blir skittung! Uasch!

Vet inte hur det blir med uppdatering framöver, beror på datorutbudet. Har fått en del påtryckningar om facebook så nu kanske är rätta läget att ge sig in i den världen.

Hur som helst, jag ska göra mitt bästa för att ha the time of my life i Neapel, så får vi se hur det går :p

Ha det så bra här hemma i Sverige så ses vi i MAJ!

toodiloooo!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅ önskar dig lycka till och hoppas att du får det superroligt (och gifter dig rik:P) kram

2009-01-10 @ 17:45:24
Postat av: natta

VAD SKA DU GÖRA DÄR SÅ LÄNGE? :O Ha så skoj iaf =)!

2009-01-13 @ 00:47:37
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0