mot stockholm

Ännu en vecka har passerat och det går i räserfart tycker jag. Snart är det jul. Har varit intensivt med långa dagar, Italienskalektionerna går iaf framåt och det känns bättre och bättre. Igår var det tjejkväll med jobbet =) tema smink den här gången, det var trevligt även om jag var mer intresserad av tilltugget än av sminket hehe. Mycket trevligt iaf att vi fick varsin liten goodiebag att ta med oss hem innehållande lite allt möjligt, bla en hel del nya parfymprover. Efter det sprang jag iväg till SF och mötte kusin maria & så såg vi rallybrudar. Också mysigt, fast den var nog inte fullt så rolig som jag väntat mig, men för 60 kr var det lagom. Idag lång jobbdag och sen yoga på det. Var länge sen nu men kändes att det var mkt välbehövligt! Stel som en djupfryst fiskpinne typ :/ Imorgon ska jag jobba igen och sen ska jag åka och hälsa på elin, ska bli jättemysigt! Nu måste jag sova för jag är verkligen supertrött...

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0