vitaminkick

tungt att komma hem efter jobbet och måsta ställa sig & laga mat. ännu tyngre då mitt förhållande till livsmedel inte är så bra :p kollade på bygglov lite sporadiskt, samtidigt som jag gjorde en liten vitamincoctail med kiwi & apelsin. den blev iaf ganska god :p sköljde ner den med lite glass....


så här såg mästerverket ut innan jag satt tänderna i det (extra prima mobilkamerakvalitet):

image19 



såg en annons i tidningen idag,ska inte förnekas att man blir lite prylgalen, för egentligen gillar jag väl inte att fota sådär enormt, men det vore ju skoj om det iaf fanns förutsättningar för att det skulle bli bra. insåg nu att jag inte talat om vad fan jag snackar om, men en bild säger ju mer än 1000 ord så här är vad jag syftar på



image21

"FinePix Z10fd är en nätt och fräck 7.2- megapixelkamera. Modellen finns i sju olika färger och är designad för att passa i din handflata så att du kan ha den med dig precis överallt. FinePix Z10fd har en stor 2.5 LCD-skärm där du kan få översikt över upp till 100 bilder samtidigt. Z10fd har blogg-läge så att du direkt kan få bilder i lagom storlek att lägga ut på en blogg eller community på nätet. Z10fd har även ett filmformat som passar på YouTube och ett läge för bilder speciellt anpassade för nätauktioner.

Den höga ljuskänsligheten upp till ISO 1600 gör bilderna ljusa och skarpa. Ytterligare funktioner för bättre bildresultat är ansiktsdetektion med röda-ögonborttagning , naturligt ljus och intelligent blixt."


snygg va? :D  den gröna och den svarta är också himla tjusiga... för 1.695 blir den din, om du har tidningskortet förstås ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0