"herreguud, ta´re luuugnt" :p

Blev väldigt tidigt uppvaknande imorse,  eftersom jag började jobba halv 9. Sov ganska kasst under natten också och vaknade en massa gånger och typ satte mig upp och funderade över de vanliga var/hur/när-grejerna. Var inte uppe och gick nåt den här gången iaf. En glad överraskning fick jag iaf på bussen lite senare då jessica klev på nåra hållplatser efter mig =)

Slutade jobba vid 14 och då gick jag och provade lite kläder som jag kan skriva på önskelistan (har ju inte gjort nån än, katastrooof) och så köpte jag även nån julklapp att ge nån annan.

Emma jag vet att du inte kommer uppskatta det här :p  men jag har faktiskt lagat mat 2 gånger den här veckan, och på en helt ny level också haha. dvs i tisdags planerade (yeah right) maten själv och höftade ihop en fiskgryta, och idag lagade jag köttfärsbiffar med sås & potatis och jag gjorde det helt själv också! alltså ingen pås-sås här inte... Jag gillar ju definitivt inte att laga mat men man börjar ju sås mått inse att man inte kan undvika det och så är det väol lika bra att lära sig...

Nu ska jag försöka ta mig iväg på lite aerobics.
Tjolahopp tjolahej

Kommentarer
Postat av: EMMA

Tvärtom Anna, jag är stolt över dig! Mat är ju trots all inte så jobbigt som man kan tro.

(Sitter just nu på tåget hem med datorn i knät .. lite töntvarning på det!!) Ses på söndag :D

2008-12-19 @ 14:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0