dan före dan före dan

Igår var emma med familj hemma hos oss på "traditionsenligt julfirande". I år åt vi kinamat :p Molto trevligt var det iallafall och kul att träffas alla samtidigt en gång =) att det dessutom började snöa mitt i alltihop var ju ett extra plus!

Den här dagen hade jag tagit ledigt från jobbet och det var underbart. Förvirringen var stor när jag vaknade imorse men så skönt att komma på att man inte var tvungen att gå upp tidigt. Kl11 åkte jag till stan för att prova på floating och jag lovar, det var fantasiskt! Lite läskigt först att stänga om sig så det blev svart men sen bara låg jag där och njöt. Kan verkligen rekommendera det och jag kommer garanterat att göra om det. Extra trevligt också eftersom jag inte betalade en krona för det (jag det följde med ett presentkort med min mobiltelefon..) Hur som helst så blev man både avslappnad, trött och pigg och klar på samma gång så lite många sinnesstämningar men det var det absolut värt. Testa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0